Gadżety

» Oferta » Gadżety

Vector print shop icon set. Part 6

  • Szukasz artykułów reklamowych w formie upominków lub gadżetów dla klientów?
  • Potrzebujesz skutecznego środka promocji swojej firmy?
  • W naszej ofercie znajdują się m.in. długopisy, pamięci USB, parasole, kubki, portfele oraz inne upominki reklamowe.
Zapraszamy do zapoznania się z katalogami produktów jak również sposobami ich znakowania.

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą artykułów promocyjnych. Oferujemy produkty wysokiej jakości, charakteryzujące się atrakcyjnym wyglądem
i solidnym wykonaniem. Dzięki długoletniemu doświadczeniu w branży reklamowej przewidujemy i tworzymy najnowsze trendy. Naszym klientom zapewniamy profesjonalną pomoc w wyborze artykułów oraz odpowiednich narzędzi promocji.

Długopisy i kubki reklamowe są najbardziej popularnymi i ponadczasowymi gadżetami. Ze względu na swoją użyteczność długopisy stały się nierozłącznym elementem kampanii reklamowych budując wizerunek tysięcy firm. Uznanymi gadżetami są także kubki reklamowe, które kojarzą się z przyjemnymi chwilami relaksu i odpoczynku.
Z pewnością te dwa typy upominków sprzyjają wzmacnianiu więzi w relacjach biznesowych, dlatego im są bardziej wyjątkowe i niebanalne, tym lepiej. Aby klient o nas nie zapomniał, warto zdecydować się na odpowiednie znakowanie artykułu. 

Katalogi online:
Royal Design 2013

Royal Design 2013

More than Gifts 2013

More than Christmas 2013

More than Christmas

Porceline - Ceramika reklamowa

Porceline – Ceramika reklamowa

Promotional Products and More

Promotional Products and More

Sipec

Sipec

Katalogi do pobrania (PDF):
kliknij prawym przyciskiem myszy na okładkę i wybierz “zapisz element docelowy jako..”
RoyalDesignEnd of the Year 2013(105 MB)

Royal Design
End of the Year 2013
(105 MB)

Royal Design End of Year 2013-wyprzedaż (10 MB)

Royal Design
End of Year 2013
-wyprzedaż (10 MB)

Promotional Products  and More 2013 (61MB)

Promotional Products and More 2013 (61MB)

Porceline 2013 - Ceramika reklamowa (34 MB)

Porceline 2013 – Ceramika reklamowa (34 MB)

CrisMas Collection 2013 (31 MB)

CrisMas Collection – End of the Year 2013 (31 MB)

Sipec 2013 (203 MB)

Sipec 2013 (203 MB)

Aby upominek w pełni spełniał funkcje reklamowe koniecznie powinien zostać spersonalizowany. Idealnym rozwiązaniem jest trwały logotyp wykonany na gadżecie, który gwarantuje skuteczną reklamę na lata!

Dostępne metody znakowania:
Tampodruk

Metoda tampodruku polega na nakładaniu trwałej farby drukarskiej za pomocą miękkiego, gładkiego stempla zwanego tamponem na znakowany artykuł reklamowy. Oprócz farby i tamponu potrzebna jest także specjalna maszyna (tzw. tamponiarka) i matryca, czyli metalowa płytka z wyrytym lub wytrawionym wzorem.
Zalety tampodruku:
  • UniwersalnośćDzięki możliwości stosowania tamponów o różnym kształcie możliwe jest znakowanie także nierównych i nieregularnych powierzchni.
  • Szerokie zastosowanie: Dzięki dobraniu odpowiedniej farby jesteśmy w stanie drukować na wielu podłożach m.in.: tworzywach sztucznych, szkle, plastiku, metalu i drewnie.
  • Szybkość: Ze względu na prostotę techniki tampodruku możliwe jest znakowanie dużej ilości artykułów reklamowych w krótkim czasie, co znacznie zmniejsza czas realizacji zamówień.
  • Dokładność i precyzja: Tampodruk idealnie sprawdza się przy znakowaniu niewielkich przedmiotów np. długopisów, breloków, linijek. Logotypy, pomimo małych rozmiarów pozostają bardzo dokładne, czytelne i wyraźne.
  • Cena: Niska cena tampodruku sprawia, że jest to bardzo popularna metoda znakowania, wykorzystywana zarówno przy niewielkich, jak i dużych nakładach.

Termotransfer

Termotransfer to technika znakowania polegająca na termicznym wgrzaniu logotypu w dany materiał. Początkowo na specjalnym papierze transferowym przygotowywany jest logotyp, który następnie jest przenoszony na znakowaną powierzchnię przy użyciu prasy termicznej wytwarzającej wysoką temperaturę – około 150 °C.
Zalety termotransferu:
  • Czystość krawędzi nadruku:  Termotransfer zapewnia wysokie nasycenie kolorów, dzięki czemu nanoszone nadruki mają czyste i wyraźne krawędzie.
  • Nadruki wielokolorowe: Technika ta umożliwia wykonywanie nadruków wielokolorowych, na co nie pozwalają tradycyjne techniki sitodruku. Obraz odznacza się bardzo wysoką wiernością kolorów.
  • Trwałość: Wykorzystywanie termicznego wgrzewania materiału transferowego powoduje, że nadruk jest trwały przez lata.
  • Precyzja: Ze względu na wysoką jakość i czystość krawędzi nadruku metoda ta umożliwia precyzyjne i estetyczne nanoszenie logotypów.

Grawer laserowy

Grawerowanie laserowe to metoda znakowania wykorzystująca wiązkę laserową. Sterowana komputerowo wiązka promieni laserowych precyzyjnie usuwa materiał z powierzchni grawerowanego przedmiotu. Lasery typu YAG i CO2, pozwalają na wykonanie graweru na takich materiałach jak: metal, drewno, szkło, skóra, karton, tworzywa sztuczne, laminaty grawerskie i guma stemplarska.
Zalety grawerowania leserowego:
  • Precyzja: Ze względu na komputerowe sterowanie wiązką laserową możliwe jest wykonanie nawet najbardziej finezyjnych logotypów na znakowanych artykułach.
  • Powtarzalność logotypów: Laser gwarantuje, że cała partia przeznaczonych do znakowania artykułów będzie miała identyczny logotyp.
  • Trwałość: Grawerowanie polega na usuwaniu zewnętrznej warstwy znakowanego produktu, dzięki temu wykonany logotyp nie jest wypukły, a tym samym staje się odporny na ścieranie.
  • Czystość wykonania: Grawerowanie laserowe nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze znakowanym przedmiotem.
  • Szybkość znakowania: Lasery charakteryzują się wysoką wydajnością. Dzięki temu możliwe jest znakowanie dużych ilości artykułów w krótkim czasie.
  • Powierzchnia znakowania: Grawerowanie laserowe pozwala nanosić zarówno bardzo małe jak i bardzo duże logotypy.

Sitodruk

Technika sitodruku ma bardzo długą historię – wywodzi się z tzw. malowania szablonowego, znanego już w czasach starożytnych. W metodzie tej kluczowym urządzeniem jest sito. Część oczek w sicie jest zasklepiona, natomiast wolne oczka tworzą matrycę. Podczas drukowania gęsta, mazista farba jest rozprowadzana na całej powierzchni siatki za pomocą rakla. Przeciska się ona jednak tylko przez wolne oczka bezpośrednio na znakowany artykuł reklamowy. W ten sposób powstaje efektowny nadruk reklamowy.
Zalety sitodruku:
  • Szerokie zastosowanie: Sitodruk jest stosowany na wielu typach tkanin: bawełnie, dzianinach, a także tworzywach sztucznych, drewnie. Dlatego za jego pomocą może być znakowana odzież, torby, parasole, czapki oraz gadżety plastikowe, drewniane i skórzane.
  • Trwałość: W technice sitodruku stosujemy bardzo wytrzymałe farby drukarskie – są odporne m.in. na wilgoć, promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne, pranie.
  • Nasycenie barw: W sitodruku stosuje się dużą ilość farby, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie bardzo wyrazistych i w pełni nasyconych barw.
  • Uniwersalność: Sitodruk może być wykonywany zarówno na powierzchniach płaskich, jak i cylindrycznych.

Haft komputerowy

Haft to jeden z najstarszych sposobów zdobienia przedmiotów. Następca ręcznego haftu – haft komputerowy jest dziś powszechnie stosowany do znakowania upominków reklamowych.
Zalety haftu komputerowego:
  • Trwałość: Haft komputerowy to niezwykle trwały sposób znakowania. Jest odporny na uszkodzenia mechaniczne, można go m.in. prać i prasować
  • Dokładność: Podczas haftu do sterowania igłą używany jest komputer, co sprawia, że wszystkie przeszycia są wykonywane bardzo precyzyjnie. Technikę tę cechuje wysoka powtarzalność wykonywanych logotypów
  • Szerokie zastosowanie: Za pomocą haftu komputerowego można znakować wiele rodzajów upominków reklamowych, m.in. czapki, koszulki, koce, ręczniki, plecaki, torby i wiele innych.

Kalka ceramiczna

Znakowanie za pomocą kalki ceramicznej polega na nałożeniu specjalnego papieru, na którym znajdują się obrazy (np. logotypy, napisy) na powierzchnię ceramicznego przedmiotu (np. kubka). Następnie zostaje ona wypalona w temperaturze 800°C, dzięki czemu otrzymany produkt cechuje wysoka jakość wykonania oraz trwałość.
Zalety kalki ceramicznej:
  • Nadruki wielokolorowe: Technika nadruku za pomocą kalki ceramicznej pozwala na wykonywanie nadruków wielokolorowych o bardzo dobrej jakości i czystości krawędzi, kolory są dobierane według wzornika Pantone.
  • Trwałość: Technologia znakowania kalką ceramiczną charakteryzują się niezwykłą trwałością oraz odpornością na ścieranie, dlatego przedmioty oznakowane tą techniką są odporne również na mycie w zmywarkach.
  • Forma: Nowoczesny design ceramiki idealnie komponujący się z wysokiej jakości nadrukiem gwarantuje zaspokojenie potrzeb estetycznych nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Tłoczenie

Technika znakowania polegająca na przeniesieniu wybranego wzoru z matrycy na produkt przy udziale dużego ciśnienia i wysokiej temperatury. Tłoczenie wykonywane jest zazwyczaj na wszelkiego rodzaju materiałach skórzanych, bądź skóropodobnych, a także tekturze i tworzywach. Tłoczenie można wykonać na sucho – odbijając jedynie samą matrycę w materiale, bądź za pomocą folii tzw. “color stamping” – najczęściej w kolorze złotym lub srebrnym.

Naklejki wypukłe

Naklejka „3D” (naklejka żywiczna) to technologia znakowania pozwalająca na uzyskanie efektu niemal trójwymiarowego obrazu. Polega na nałożeniu na kolorowy wydruk cyfrowy warstwy żywicy poliuretanowej, która nadaje mu tym samym wyrazistości koloru i głębi obrazu. Warstwa żywicy ma także funkcje ochronne- logo zachowuje swoją barwę i jest odporne na uszkodzenia.  Efekt końcowy jest bardzo estetyczny i efektowny..

PDF-ikona-formularzAby przyspieszyć przyjęcie zlecenia prosimy o wypełnienie formularza zlecenia
<<< proszę kliknąć na ikonę aby pobrać
i przesłanie go drogą elektroniczną (po wypełnieniu przycisk wyślij w prawym górnym rogu)
lub wydrukowanie i przesłanie faksem na numer:
61 851 71 46

Wymagane pola formularza muszą być wypełnione aby przyjąć zlecenie do realizacji
i są niezbędne do kontaktu w przypadku problemów z plikiem
  Plik do druku można przekazać w następujący sposób:
  • osobiście na dowolnym nośniku (biuro zleceń jest czynne w dni robocze w godzinach 9:0-17:00)
  • drogą elektroniczną poprzez przesłanie plik/pliki na adres e-mail: zlecenia@artwork.pl
    (załącznik nie może przekroczyć 10MB)
  • większe pliki należy przesłać na nasz serwer FTP (czynny bez przerwy 7 dni w tygodniu):
    artwork.dynalias.com
    login: zlecenia
    hasło: keckoot560
    składnia nazwy pliku powinna wyglądać następująco:
    NazwaFirmy_NazwaProjektu_Materiał_WymiarySzer x Wys
    np.: artwork_studiofotograficzne_ulotka_A5.zip
  • plik może zostać pobrany przez nas ze wskazanego serwera lub linku (prosimy podać w formularzu zlecenia)
Wszystkie przyjęte zlecenia będą potwierdzone drogą mailową wraz z terminem wykonania
Jaki jest Wasz numer telefonu i adres, w jakich godzinach pracujecie?

Nasz numer stacjonarny: 61/851 71 46, adres: ul Mostowa 25/60, Poznań. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, więcej namiarów >tutaj<

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Oczywiście, odbiór osobisty jest możliwy w naszym biurze w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00

Czy jest możliwość przesłania druków do mojego biura?

Jak najbardziej, w zależności od lokalizacji dowieziemy druki lub prześlemy firmą kurierską

Jestem nowym klientem. Na jakich zasadach odbywa się pierwsze zlecenie?

Zwyczajowo przy pierwszym zleceniu przyjmujemy gotówkę w wysokości 100% zlecenia, po trzech transakcjach gotówkowych umawiamy się na określony termin (7-14 dni)

Mam tylko elementy do mojego zlecenia (np. zdjęcia, logo), jak mogę zamówić gotowy projekt?

Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie i ustalić szczegóły, nasze studio graficzne może opracować projekt na podstawie powierzonych materiałów jak również zaproponować własne dodatkowe elementy graficzne lub wykonać wszystko “od zera”. Ze względu na różnorodność zleceń każda praca jest przed przystąpieniem do realizacji wyceniana indywidualnie

Czy mogę przesłać plik MS Word/Powerpoint?

Przyjmujemy pliki w tych formatach jednak ze względów technicznych traktujemy je jako “półprodukty”. Pliki ze środowiska Microsoft Office nie nadają się bezpośrednio do druku na maszynach offsetowych i cyfrowych. Ts sama sytuacja dotyczy plików PDF wyeksportowanych z tychże programów.

W jakich formatach mogę przesłać pliki?

Akceptowane formaty to: PDF, JPEG, TIFF oraz EPS/ AI (cs5) / CDR (x3) – (czcionki zamienione na krzywe)

W jaki sposób mogę przekazać plik?

Zapraszam do zakładki ZLECENIE na naszych podstronach

Czy mogę zamówić próbny wydruk mojego projektu?

Akceptacja wydruku próbnego jest preferowana przy wysokich nakładach, praktykujemy również wykonywanie wydruków próbnych mniejszych zleceń na życzenie klienta

Co to jest spad?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Spad_drukarski

Czy muszę montować wizytówki/ulotki przed przesłaniem do druku itp.?

Absolutnie nie! impozycja leży po naszej stronie, wystarczy nam pojedynczy użytek ze spadami bez paserów

Czy mój plik będzie sprawdzony pod kątem przygotowania do druku przed realizacją zlecenia?

Tak! to u nas standard, każdy plik jest sprawdzany przed wydrukowaniem, jeśli występują problemy kontaktujemy się w trybie natychmiastowym ze zleceniodawcą

W jakiej rozdzielczości mam przesłać plik?

W przypadku druku offsetowego i cyfrowego rozdzielczość to 300dpi w skali 1:1 i modelu barw CMYK, w przypadku druku wielkoformatowego obowiązuje ten sam model barw, jednak rozdzielczość jest zmienna w zależności od wielkości wydruku, proszę skorzystać z tabeli – dział Druk wielkoformatowy > zakładka “Przygotowanie pliku”

Co to jest CMYK?

http://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK”

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

skontaktuj się z nami i pytaj!